Veelgestelde vragen

De unieke code die je hebt ontvangen via de Select Cadeaukaart representeert een saldo in euro’s. Dit kun je besteden aan een of meerdere cadeaukaarten uit het totale aanbod zoals opgenomen op www.selectcadeaukaart.nl.

De Select Cadeaukaart registratiecode is minimaal twee jaar geldig na uitgifte. Na registratie is jouw account geldig voor één jaar.

Wanneer je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Select Cadeaukaart. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 - 204 3029 of per e-mail via info@selectcadeaukaart.nl

Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Na bestelling en betaling ontvang je binnen 15 minuten het bestelde e-ticket per e-mail.

Heb je 15 minuten na jouw bestelling nog geen e-tickets ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box of ongewenste mails. Het kan zijn dat het bevestigingsmailtje met de e-tickets in de SPAM terecht is gekomen. Wanneer dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op